,

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
ОБЩИ ВЪПРОСИ
Всеки е използвал поне веднъж в живота си тази фраза, ние предлагаме безплатна консултация във връзка с всички туристически продукти, които предлагаме. В долната част на тази страница има бланка за въпроси клас "само да питам", моля задайте там вашия въпрос или се свържете с нас по някой от описаните в контакти начини.
Да, можете да заплатите в брой в Български лева и в Евро.
Да, можете да извършите банков превод по нашата банкова сметка, моля да съобразите дали вашето пътуване е по-скоро от датата, на която ще получим вашия банков превод.
Банков превод можете да направите, както от вашата банкова сметка, така и чрез удобен за вас офис на EasyPay или WesternUnion, където ще имате стандартна за съответната фирма такса за превода.
Моля свържете се с нас, за да получите отговор на този въпрос.
ПРИ ПЪТУВАНЕ СЪС САМОЛЕТ
Ние от туристическа агенция Check-in се стремим да предлагаме на нашите клиенти най-добрите цени за самолетни билети. В цената, която ще получите от нас за вашите самолетни билетите, са включени всички задължителни такси така вие няма да изпаднете в ситуация да доплащате за бордни карти, летищни, горивни или други такси. Това означава, че няма скрити и допълнителни такси, които да се отразят негативно както на вас, така и на нас.
По този начин ние ви гарантираме спокойствие, сигурност и приятни моменти по време на вашето пътуване.
В цената на самолетните билети са включени:
- Летищни такси
- Горивни такси
- Такса за издаване на билет/и
- Бордни карти - след като ни предоставите вашите данни необходими, за да ви чекираме, ние ще изработим и ще ви изпратим мобилни бордни карти. В случай, че желаете бихте могли да ги получите на хартия или да ви изпратим файл за печат.
- Последващо обслужване на резервацията с отговор в рамките на работния ден. При необходимост от промяна на вашето пътуване, винаги можете да разчитате на съдействие от нас.
- Възможност да променяте пътуването си спрямо тарифите и условията на авиокомпанията без да е необходимо вие да се свързвате с друг освен с Check-in.
- Съдействие от нас за възстановяване на летищни такси, в случай на отказ от пътуване и спрямо условията на авиокомпанията, класата и тарифата на издаване на самолетния билет.
- Съдействие от нас при анулиран полет в границите техническите възможности на компанията.
При предварителна заявка можем да добавим/извършим следните услуги:
- Добавяне на допълнителен ръчен или чекиран багаж*
- Добавяне на спортна екипировка или музикални инструменти
- Да издадем билет за вашия домашен любимец - спрямо условията на авиокомпанията и законовите ограничения на вашата междинна и/или крайна дестинация*
- Да изберете своето място*
- Да заявим храна и/или напитки на борда*
- Да заявим приоритетно качване на борда*
- Застраховка на самолетните билети*
- Промяна на дата спрямо условията на авиокомпанията*
- Промяна на име спрямо условията на авиокомпанията*
- Промяна на дестинация спрямо условията на авиокомпанията*
- Промяна на посоката спрямо условията на авиокомпанията*
*Възможно е начисляването на допълнителни такси спрямо условията на авиокомпанията към момента на заявяване на допълнителната услуга.
*Допълнителните услуги могат да бъдат резервирани след потвърждение от авиокомпанията и не може да бъде гарантирана предварителна наличност.
Напълно безплатно, можете да заявите следните услуги:
- Специално съдействие за хора с увреждания / с предварителна заявка - поне 48 часа преди пътуването /
- Асистенция от стюардеса за непълнолетни пасажери по време на пътуването / с предварителна заявка - поне 7 дни преди пътуването /
Освен редовните авиокомпании ние ви предлагаме възможност да направим резервация и за нискотарифната авиокомпания - Wizz Air. Единственото условие е до датата на отпътуване да има повече от 7 календарни дни.
За редовните авиокомпании е необходимо да има повече от 5 астрономически часа.
Вашата временна резервация на самолетен билет, ще бъде направена безплатно с валидност в рамките на 8, 12, 24 или 48 часа в зависимост от условията на авиокомпанията.
*В случай че до вашето пътуване с Wizz Air остават по-малко от 7 календарни дни, опцията за резервация няма да бъде възможна, затова ще бъде необходимо пълно плащане на билета в момента на издаването му.
Ние от Check-in ви предоставяме бордните карти напълно безплатно за всички самолетни билети, които закупите от нас*
*Ако попаднете в ситуация, в която бордната ви карта не бъде изготвена / технически проблем от страна на авиокомпанията или друг форсмажорен случай / то тя ще бъде издадена на летището без допълнителна такса.
Ако описаните по-горе точки не са достатъчни, избирайки туристическа агенция Check-in, вие ще получите гъвкавост, прозрачност, отговорно отношение и професионално обслужване.
В обобщение ние ви предлагаме:
- Бърза и безпроблемна резервация и издаване на самолетни билети.
- Няма да имате никакви допълнителни такси от страна на Check-in за промени по вина на авиокомпанията.
- Освен цялостното обслужване на самолетните ви билети ние ви предлагаме и голям набор от допълнителни туристически услуги - трансфери, хотелски резервации в страната и чужбина, наем на коли, почивки, екскурзии, лицензирано екскурзоводско обслужване, туристически или медицински застраховки за вашето пътуване.
- Гъвкави и ясни условия за промени - до 4 часа преди полета - в рамките на работното време на агенцията и спрямо условията на авиокомпанията, изпълняваща вашия полет.
Освен стандартните самолетни билети за редовни и нискотарифни авиокомпании, ние предлагаме и чартърни полети. Независимо дали сте група приятели и ще посещавате спортно или друго събитие, в която и да е част на света или планирате фирмено пътуване, ние ще ви окажем пълно съдействие. Ние работим с всички водещи редовни чартърни авиокомпании. Нашата цел е да осигурим най-лесното достигане до вашата желана дестинация. Можете да разчитате на нас за професионално обслужване и перфектна организация от страна на нашите партньори.
Допълнителни детайли за чартърните полети:
Горивните такси за чартърни полети са обект на промени определяни от авиокомпаниите между 2 и 7 дни преди излитане. Тези промени зависят от колебанията в цените на горивата в световен мащаб. Ако има промяна в цената на горивната такса, която е част от цената на вашия билет, това ще бъде коригирано според политиките на съответните авиокомпании и държавните регулации.
Това може да се направи както от опериращата авиокомпания, извършваща чартърния полет в случай на рязко поскъпване на горивата, така и от съответните държавни органи, регулиращи въздушния транспорт и обслужването на самолетите в съответните летища и държави.
Можете да вземете своя домашен любимец, ако той е куче или котка. Неговият самолетен билет ще бъде издаден след като направим вашата резервация и отправим запитване към авиокомпанията.
Цената на самолетния билет за вашия самолетен билет се заплаща на летище и е в размер на 85 EUR.
Необходимо е да предоставите паспорт на кучето/котката и да има поставени всички задължителни ваксини.
Необходимо е да разполагате с клетка с максимални размер не повече от 48x35x22 см.Препоръчваме ви това да бъде мека чанта с прозорче за осигуряване на спокойно пътуване и на двама ви.
*Животни не могат да пътуват с нискотарифни авиокомпании, освен ако не са куче водач.
*Животни не могат да пътуват до и от Великобритания.
Можете да пътувате, ако сте най-много в седмия месец от бременноста си.
Все пак не забравяйте, че пилота има правото да откаже качването на бременна жена с оглед безопасността на майката и бебето.
Можете да вземете ограничено количество храна за малки деца и необходимото ви количество за бебета. Опаковките трябва да не бъдат по-големи от стандартно допустимите 100мл. и да не надхвърлят размера на ръчния позволен багаж и теглото му.
В случай на загубен и/или забравен багаж, трябва да отидете на гише за загубен багаж / lost and found / докато все още сте в транзитната зона. Хубаво е да предоставите снимка или подробно описание на вашия куфар, за да може по-бързо да бъде открит.
Ако ви предстои последващо и незабавно пътуване, ще получите номер на вашия случай и контактна информация, за да проверявате периодично дали са открили вашия куфар.
Можете да вземете ограничено количество лекарства като основния принцип, който трябва да спазвате е да не носите течности над 100мл. в една опаковка и да не надхвърлят общо 1000мл. Всички лекарства трябва да бъдат запечатани в оригиналните си опаковки, дори и да са били използвани частично.
Хубаво е да пазите касовите бележки за покупката им.
Можете да вземете своите украшения и бижута в зависимост от тяхната обработка и вид.
- До 37 грама платина и злато в полуобработен и необработен вид, както и монети без оглед на съдържимото количество на златото или платината.
- До 60 грама бижута и аксесоари от сплави на платина и злато без оглед на съдържимото количество метал в бижутата и аксесоарите.
- 300 грама сребро в полуобработен и необработен вид, както и монети, а също така аксесоари и бижута от сплави на среброто без оглед на съдържимото количество метал в бижутата, монетите и аксесоарите.
- скъпоценни камъни, ако са използвани и имплементирани в бижу, аксесоар или друг вид украшение.
В случай, че имате чекиран куфар, можете да носите алкохол до 1 литър, но е важно той да бъде в оригиналната си опаковка.
Ако нямате чекиран куфар няма как да носите алкохол.
Имате право да носите до 9999 евро или равностойността им в друга валута, в този случай не е необходимо да се подава декларация за произход.
За повече и по-подробна информация се свържете с Агенция Митници на телефонен номер 003592937078.
Да, имате право да вземете сгъваема бебешка количка, но нямате право да взимате повече от една количка за едно бебе.
За съжаление, ако детето използва тротинетка или друг вид бутащ се мотор или кола, ще трябва да го оставите вкъщи. Все пак можете да го вземете в разглобен вид във вашия чекиран куфар.
В случай, че искате да вземете машини и инструменти, можете да ги поставите във вашия чекиран куфар. Все пак трябва да проверите с какви батерии са и дали държавата, към която пътуавате позволява употребата и притежанието им свободно.
Във вашия ръчен багаж, когато се превозват за лична употреба можете да вземете, но не само:
мобилни телефони, фотоапарати, видеокамери, лаптопи, камери, електронни цигари, часовници, калкулатори, зарядни устройства, клавиатури, мишки.
В чекирания багаж можете да вземете всичко описано по-горе както и много други, но имате ограничение за следните предмети, но не само: остри предмети, флакони под налягане, бои, оръжия и.
Ако имате чекиран куфар, който е повреден задължително трябва да подадете жалба на летището още при установяване на вредата. По този начин си гарантирате възможността да ви бъде изплатена цялата стойност за куфара и/или съдържимото, което е увредено. Това възстановяване се извършва директно от авиокомпанията и не се получава под никаква форма от туристическа агенция Check-in.
Ако вие пътувате в границите на Европейския съюз имате право да пренесете до 1 кг тютюн. Пренасяното количество може да бъде в насипна или друга форма, например под формата на пури – до 200 бр. или пурети – до 400 бр. или цигари – до 800 бр.
За сравнение 800 цигари са 40 кутии или 4 стека.
Ако вие пътувате извън границите на Европейския съюз имате право да пренесете до 250 гр. тютюн или 50 пури , или 100 пурети, или 200 цигари.
200 цигари са 1 стек или 10 кутии като всички описани тютюневи изделия трябва да бъдат с бандерол и касов бон за закупуването им.
Количеството тютюн и/или тютюневи изделия трябва да бъде в чекирания ви куфар.
Това е най-често задаваният въпрос. Има различни тези, но повечето от тях са на база сравнение между 500-1000 пътувания, ние ще разгледаме най-известните от тях и ще изложим нашето мнение на нашия над 15 годишен опит с много голям брой осъществени пътувания и още по-голям брой извършени проверки на цени и дати, говорим за милиони.
- Събота и неделя билетите са най-евтини.
✔ За съжаление, няма подобна зависимост .
- Билетите с прикачване са по-евтини.
✔ Има редки случаи, в които директните полети са с високи цени и затова тези с прикачване изглеждат евтини.
- Когато закупя самолетни билети онлайн от приложение, винаги е по-евтино.
✔ Има различни приложения, но те работят срещу такса, в някои случаи тя се начислява в момента в който вече сте въвели картата си и натиснете бутон "Плащане".
Тази такса в много от приложенията и сайтовете за онлайн продажби е дори по-висока от таксата, която би ви взела някоя Българска лицензирана фирма.
Голяма част от тези приложения са собственост на чуждестранни туристически фирми като за съжаление не всички от тях имат собствени офиси, което би било проблем за вас, ако се наложи да се свържете с тях в извънработно време или по спешност.
ПРИ ПЪТУВАНЕ С КРУИЗЕН КОРАБ
Това е абсолютен мит!
Клатенето на круизния кораб се предизвиква от вятър (както знаем вълните също са предизвикани от вятър). В момента, в който има по-силен вятър се активират стабилизаторите на кораба, с които той става абсолютно неподвижен на водната повърхност, но разбира се, все пак плава в желаната посока.
Да, има редки случаи в презокеански плавания в открит океан, когато наистина има сериозно клатене, но това са изключения. В повечето маршрути в близост до остров и/или континент няма такива ситуации.
В общи линии леката турболенция при пътуване със самолет е по-силна от силно клатене на круизен кораб.
Да, напълно възможно е да се организира круизна група за вас и ваши приятели, но е важно да знаете, че минимума за организирана група е 22 пълноплащащи ( това изключва тройно и четворно настаняване в каюта ). Групата трябва да бъде планувана поне 6 месеца преди отплаването, за да имаме възможност да предложим най-добра цена. Всяка круизна компания има различни условия. За повече информация се свържете с нас.
Този въпрос има много страни, но в общия случай при масовите круизни компании и най-често използваните круизни кораби се включва изхранване в основните ресторанти ( закуска, обяд и вечеря ). Основните ресторанти на повечето круизни кораби са от два до четири ресторанта. По време на храненията имате включени наливни напитки, сокове, вода, чай и кафе.
При различните круизни компании има различни условия за пристанищните и хотелските такси като някои компании са включили тези такси в основната си цена, а при други тази такса се заплаща на място.
За повече и по-подробна информация, можете да се свържете с нас.
Можете да вземете два големи куфара + ръчен багаж.
Тези куфари не се теглят, но е добре да не бъдат повече от 32 кг. Важно е да се отбележи, че авиокомпаниите, от които са закупени самолетните ви билети са по-стриктни и трябва да съобразите колко килограма багаж е позволено да се вземе спрямо условията на авиокомпанията с която пътувате до началното и от крайното пристанище.
За различните круизни компании има различни условия, но в общия случай тези предмети са забранени с оглед безопасността на пасажерите. Сешоари има във всяка кабина. А за стайлинга на вашата коса биха могли да се погрижат професионалистите от фризьорския салон на кораба при предварително запазен час.
Имало е случаи, в които клиенти са взимали със себе си сешоар и други подобни уреди, но това е по-скоро изключение и до голяма степен има човешки фактор при преминаване на проверките.
Въпреки, че не се вижда от пасажерите, всички куфари преминават проверка, каквато биха преминали на летище.
Ако имате заявен и заплатен All Inclusive пакет ви препоръчваме да се възползвате от него, много по-удобно и лесно ще ви бъде.
За съжаление круизните компании не разрешават качването на алкохол от началното пристанище. На второто можете да си закупите и качите на борда.
Винаги има изключения, но бихте рисували да ви бъде конфискуван.
При качването ви на борда е необходимо да предоставите хартиените си билети, които ще получите няколко дни преди отплаването от нас като от круизната компания ще ви предоставят вашите бордови карти.
Вашите бордови карти са вашият ключ за каютата ви, идентификационна карта за качване и напускане на круизния кораб, както и с бордовата карта се поръчва в заведенията и ресторантите и се разплаща в магазините на борда. Тя ще е най-употребяваният от вас аксесоар по време на всяко круизно пътуване.
Когато се планува важно и дълго чакано круизно пътуване най-важното е то да бъде осъществено от компетентен професионалист с опит. Ние имаме множество круизни плавания, множество осъществени туристически групи, които сме водили и в пъти повече индивидуални круизни пътувания - това е нашият опит, доказващ че сме компетентни и се занимаваме с тази дейност абсолютно професионално.
За голямо съжаление, качването на круиз с домашни любимци е забранено.
Можете да пътувате на круиз, ако сте най-много в петия месец от бременноста си, ако сте навлезли в шестия, няма да бъдете допусната на борда на круизния кораб.
Можете да пътувате на круиз с бебе, ако то е навършило 6 месечна възраст. Много важно е да отбележим, че храната на борда не е подходяща за бебета и нямат наличности от специализирана бебешка храна. Затова ви съветваме да си я носите от България или в краен случай да се снабдите с нея от началното и/или междинните пристанища по машрута.
Различните круизни компании имат различни услвоия и правила, затова препоръчваме след като сте набелязали маршрута си, да се свържете с нас за допълнителна информация.
Багажите на пасажерите се доставят пред каютата, това важи за всички круизни компании. Доставката се осъществява до 4 часа след отплаването ви от първоначалното пристанище. В много редки случаи куфарите на някои пасажери не биват доставени в този срок, причината е елементарна - скъсан багажен етикет.
Положителното в тази ситуация е, че няма възможност вашият багаж да бъде на различно от круизния кораб място. Отидете на рецепция и попитайте дали има загубени куфари и от къде да си получите вашия.
Можете да вземете необходимите ви лекарства, но е важно да съобразите това с дестинацията, местните законови разпоредби и условията на авиокомпанията, с която пътувате до началното пристанище. На борда на круизния кораб има лекар, но дори и да имате медицинска застраховка, посещението при корабния лекар се заплаща.
Когато плаването е в близост до континентална част или остров, връзката ви с интернет ще бъде подсигурена от местните мобилни оператори, с които вашия Български оператор има договор и вие ползвате роуминг.
Има пакети за интернет на борда, но са с ограничение до едно устройство на човек, както и скоростта не е най-бързата, на която сме свикнали всички. Но все пак е напълно достатъчна за елементарни системи и проверка на съобщения/поща.
Важно е да не забравите включени мобилните си данни, когато имате ден в открито море, когато няма да имате връзка с мобилен оператор, защото може да ви бъдат начислени допълнителни такси.
Във вашия багаж, можете да вземете:
мобилни телефони, фотоапарати, видеокамери, лаптопи, електронни цигари, часовници, калкулатори, зарядни устройства, клавиатури, мишки и други от този тип електронни устройства.
Това е изключително рядък случай и до момента на нас не ни се е случвало, но процедурата е да се обърнете към рецепция на круизния кораб, а те ще ви окажат необходимото съдействие.
Можете да вземете цигари и/или тютюн със стандартите ограничения за дестинациите, които ще посетите. Важно е да се отбележи, че пушенето на борда е ограничено в точно определени зони, те са обозначени с табели и са пригодени с подходящи пепелници. Възможността за пушене вътре в кораба е сведена до определени заведения като на всеки круизен кораб те са различни.
Пушенето в каютата, без значение дали е вътрешна, външна, балконска или по-висок клас, е абсолютно забранено.
*В балконските каюти на круизна компания Costa Cruises е разрешено да се пуши.
За съжаление на круизните кораби не е разрешено да се носят ютии, но се предлага услугата - гладене като тя не е включена в основната цена.
Всяка круизна компания има различни тарифи, можете да получите тази информация на борда на круизния кораб.
Удобни, напълно съобразени с дестинациите които посещавате и никога не тръгвайте на път без бански!
Без значение в коя част на света ще плавате, нашия опит и практика показва, че винаги е добре човек да има бански.
Дневно време в зависимост от мястото на което сте на борда трябва да съобразите и облеклото си. В общите части, всички вътрешни ala carte ресторанти, заведения и бюфети е задължително да сте облечени с нещо повече от бански. Някои ресторанти имат изискване за дълги панталони за мъжете и подходяща блуза/риза. По-свободно облечени можете да бъдете на бюфетите, които се намират в близост до басейните. Вечерите изискват по-официално облекло, а и всеки би искал да изглежда добре на снимките от своето круизно пътуване.
Хубаво е да си носите удобни обувки за дневните ви разходки на пристанищните градове, както и по-официални за вечерта.
Водата в чешмите на борда не е годна за пиене, тя е от резервоари и/или пречистена морска. Водата в басейните е пречистена морска вода, но е с температурата на околната около кораба вода - хладка е :) Джакузитата обаче са разбира се с топла вода!
Всяка вечер басейите се затварят и почистват, а сутрин се отварят.
Да, разбира се!
Много пасажери колекционират своите карти от различни круизни компании и круизни маршрути, което освен интересно занимание е и прекрасен спомен.
Да, можете да депозирате желана от вас сума в брой като неизразходваната част, ще ви бъде възстановена при закриване на сметката.
Да, можете да внесете своя депозит с карта като ние предпочитаме другата опция - в брой. Причината е, че за отблокирането на сумата, която сте заявили да ви бъде блокирана от круизната компания може да се наложи да изчакате по-дълго от очакваното.
Можете да депозирате сума по всяко едно време на денонощието на рецепция или на определените за целта банкомати на борда на кораба ( за определени компании ).
ПРИ ПЪТУВАНЕ С КОЛА ПОД НАЕМ
След като имате запазена от нас кола под наем, която сте заплатили към нас, вие ще трябва да депозирате определена сума, която зависи от:
марката, модела, условията на компанията за отдаване на коли под наем.
Тази сума се блокира от предоставена от вас кредитна карта, от изключителна важност е да бъде кредитна карта и да бъде на името на водача на автомобила.
За съжаление нито една компания за отдаване на автомобили под наем не приема депозит в брой.
Има различни опции, когато заявявате своята кола под наем. Уточнете за какво ще я използвате, за да преценим дали да бъде с неограничен пробег или няколкостотин киломентра ще ви бъдат достатъчни за престоя.
Всички суми и такси се заплащат към нас.
По желание и необходимост могат да бъдат предложени на гишето, от което получавате ключовете. Няколко услуги, които са с допълнително заплащане на място:
Допълнителна застраховка
Детско столче / при наличност и необходимост /
Допълнителни екстри за автомобила - навигация и т.н.
Може да се пусне запитване, но за съжаление няма как да се гарантира наличност на място.
Кола под наем може да се върне, както на същото място, от където е получена, така и на друго, ако такова е заявено преди да бъде направена резервацията.
Ключовете за колите под наем в случай, че офиса не работи, трябва да се поставят в специално поставени за целта кутии, за чието местоположение и начин на работа можете да научите при получаване на колата под наем.
Сумата, която е блокирана от вашата кредитна карта като депозит е възстановима на 100% , освен в случаите, когато има нанесени щети от вас, които не се покриват от застраховката на автомобила. В повечето случаи този период е около 30 работни дни.
Понякога в зависимост от вашата банка може да не получите уведомление, затова е добре да проследите и да се свържете с банката издател на вашата кредитна карта.
Всички коли под наем се предлагат с различни застраховки, които могат да включват целия автомобил или частично покритие. Разбира се цената за различните застраховки е различна, но ние винаги препоръчваме пълно покритие.
ПОЧИВКИ И ЕКСКУРЗИИ
Да, изготвяме индивидуални програми по заявка на клиентите.
Да, предлагаме автобусни програми в сътрудничество с наши партньори.
Да, можете да ни предоставите линк към офертата, няма да има разлика в условията, цената и програмата.
Да, предлагаме автобусни програми в сътрудничество с наши партньори.
Не открихте отговор на вашия въпрос?
Използвайте нашата бланка
"Аз само да питам" и ще получите отговор от нас.
Аз само да питам

Отлични отзиви от нашите клиенти.
Лично отношение и персонализирани предложения.
Без ограничение в дестинациите и тип пътуване.
Професионализъм и над 15 години опит.
ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ НАС?
Ние вярваме, че всеки трябва да работи това в което е най-добър, а всичко останало, да възложи на професионалистите.
Ние се доверяваме на професионалисти за всичко останало, ще се радваме да ни дадете възможността да се докажем и пред вас, че си струва да имате нашата пълна подкрепа от знания, умения и опит като професионалисти в сферата на туризма.
